Booking.com
Հաց ուտելուց առաջ գրեյփֆրուտի հյութը կամ կես հատ արքայանարինջի օգտագործումը կարող է օգնել խուսափել ավելորդ քաշից: Նման եզրահանգման են եկել Նյու-Յորքի Վանդերբիլթ համալսարանի մասնագետները, հաղորդում է «Ուկրինֆորմ»-ը` վկայակոչելով արտասահմանյան լրատվամիջոցները: Հետազոտության ընթացքում պարզվել է, որ այն մարդիկ, ովքեր օգտագործել են գրեյփֆրուտի հյութ կարողացել են էականորեն նիհարել: Ընդ որում, կարեւոր է օգտագորել այն հաց ուտելուց առաջ: 14 օրվա ընթացքում փորձաքննություն անցածները կարողացել են կորցնել քաշի 7 տոկոսը, որը հավասարազոր է 7 կգ-ի:


This entry was posted on 09:19 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

7 коммент.:

    Artak комментирует...

    Հետաքրքիր է, շնորհակալություն լավ նյութի համար

  1. ... on 9 декабря 2011 г. в 00:41  
  2. Van комментирует...

    Բայց Նարինջը մեր մոտ էժան չի, գրեյփֆրուտի մասին էլ չասեմ

  3. ... on 11 января 2012 г. в 23:38  
  4. Kristina комментирует...

    Ես անպայման կփորձեմ, շնորհակալություն :))))

  5. ... on 11 июня 2012 г. в 01:48  
  6. Анонимный комментирует...

    KASEQ XNDRUM EM TARM QAMAC GREYFRUTI HYUT TE KARELI E NAYEV XANUTIC GNVAC@

  7. ... on 11 июня 2012 г. в 04:32  
  8. Dadalyan комментирует...

    Եթե մարդիկ կան, որ փորձել են գրեք, քանի որ կոնկրետ ապացույց չկա, որ սա գործում է:

  9. ... on 18 июня 2012 г. в 13:22  
  10. Анонимный комментирует...

    OGNUMA INDZ OIGNELA,7 KILO CHE,BAYC MI 5.5 NIHARELEM,U SOK@ CHE,HENC GRPFRUTEM KEREL,ERKU HAT AMEN ARAVOT UTELUCS ARAJ

  11. ... on 3 февраля 2013 г. в 07:18  
  12. lilian nikky комментирует...

    Ես Լիլիան Ն.-ն եմ: Սա իմ կյանքի շատ ուրախ օրն է այն օգնության շնորհիվ, որն ինձ ցուցաբերել է Dr.saguru-ն՝ օգնելով ինձ վերադարձնել իմ նախկին ամուսնուն իր կախարդական և սիրո կախարդանքով: Ես ամուսնացած էի 6 տարի, և դա այնքան սարսափելի էր, որովհետև ամուսինս իսկապես դավաճանում էր ինձ և փնտրում էր ամուսնալուծություն, բայց երբ ես ինտերնետում հանդիպեցի Dr.saguru-ի էլ. օգնել շտկել հարաբերությունները. և այնպես անել, որ մարդիկ երջանիկ լինեն իրենց հարաբերություններում: Ես նրան բացատրեցի իմ իրավիճակը, հետո օգնություն խնդրեցի, բայց ի զարմանս ինձ, նա ասաց ինձ, որ կօգնի ինձ իմ գործով, և ահա ես հիմա տոնում եմ, որովհետև ամուսինս ամբողջովին փոխվել է: Նա միշտ ցանկանում է լինել իմ կողքին և չի կարող որևէ բան անել առանց իմ նվերի: Ես իսկապես վայելում եմ իմ ամուսնությունը, ինչ մեծ տոն: Ես կշարունակեմ ցուցմունք տալ ինտերնետում, քանի որ Dr.saguru-ն իսկապես իսկական ուղղագրիչ է: ՁԵԶ ՕԳՆՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏՔ ԵՆ ՈՒ ՀԻՄԱ ԿԱՊԵՔ ԲԺԻՇԿ ՍԱԳՈՒՐՈՒԻՆ Էլ.փոստի միջոցով՝ drsagurusolutions@gmail.com կամ whatsapp +2349037545183  Նա ձեր խնդրի միակ պատասխանն է և ստիպում է ձեզ երջանիկ զգալ ձեր հարաբերություններում: և նաև կատարյալ է
    1 ՍԻՐՈ ՀԱՐԳԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
    2 ՀԱՂԹԵԼ ՆԱԽԿԻՆ ՀԵՏ
    3 արգանդի պտուղ
    4 ՈՒՂՂԱԳԻՐ ԱԿՑԻԱ
    5 ՈՒՂՂԱԳԻՐԱԿԱՆ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
    6 ԲԻԶՆԵՍ ՀԱՐԳԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
    7 ԼԱՎ ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՀԱՐԳԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
    8 ՎԻՃԱԽԻ ՀԱՐԳԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ և ԴԱՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾԻ ՀԱՐԳԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ

  13. ... on 16 января 2023 г. в 19:08  

Blogroll