Booking.com
ԱՄՆ Մինեսոտայի համալսարանի գիտնականները եկել են այն եզրահանգման, որ տղամարդու օրգանիզմում գոյություն ունի որոշակի գեն, որը պատասխանատու է ողջ կյանքի ընթացքում տղամարդուն ուժով ու սեռական էներգիայով ապահովելու համար:
Ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ այդ գենի անբավարար զարգացումը կամ բացակայությունը հորմոնալ մակարդակում հանգեցնում է լուրջ տեղաշարժերի:
Հետազոտությունը հնարավորություն է ընձեռել ավելի լավ հասկանալ, թե ինչպես է մի բջիջը կարողանում փոխակերպվել մյուսի, հաղորդում է Raut-ը:
Հայտնաբերված գենն ունի այնպիսի հատկություն, որը դրան հնարավորություն է տալիս արձանագրել երեխայի՝ այս կամ այն սեռին պատկանելու ձևավորված նախադրյալները, սակայն որոշ մասնագետներ պնդում են, որ հետագայում, այնուամենայնիվ, կարող են տեղի ունենալ փոփոխություններ: Նրանք կարծում են, որ գենի հետագա ուսումնասիրությունը հնարավորություն կտա վերածրագրավորել բջիջներն ու ուղղորդել երեխայի սեռի որոշուման գործընթացը՝ մինչև նրա լույս աշխարհ գալը:
Բացի այդ, մասնագետները հայտնում են, որ գենի հայտնաբերումը կարևոր է որոշ գենետիկ հիվանդությունների կանխարգելման առումով:                                                                                                                                                                                  Թերթ.am


This entry was posted on 01:35 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 коммент.:

    lilian nikky комментирует...

    Ես Լիլիան Ն.-ն եմ: Սա իմ կյանքի շատ ուրախ օրն է այն օգնության շնորհիվ, որն ինձ ցուցաբերել է Dr.saguru-ն՝ օգնելով ինձ վերադարձնել իմ նախկին ամուսնուն իր կախարդական և սիրո կախարդանքով: Ես ամուսնացած էի 6 տարի, և դա այնքան սարսափելի էր, որովհետև ամուսինս իսկապես դավաճանում էր ինձ և փնտրում էր ամուսնալուծություն, բայց երբ ես ինտերնետում հանդիպեցի Dr.saguru-ի էլ. օգնել շտկել հարաբերությունները. և այնպես անել, որ մարդիկ երջանիկ լինեն իրենց հարաբերություններում: Ես նրան բացատրեցի իմ իրավիճակը, հետո օգնություն խնդրեցի, բայց ի զարմանս ինձ, նա ասաց ինձ, որ կօգնի ինձ իմ գործով, և ահա ես հիմա տոնում եմ, որովհետև ամուսինս ամբողջովին փոխվել է: Նա միշտ ցանկանում է լինել իմ կողքին և չի կարող որևէ բան անել առանց իմ նվերի: Ես իսկապես վայելում եմ իմ ամուսնությունը, ինչ մեծ տոն: Ես կշարունակեմ ցուցմունք տալ ինտերնետում, քանի որ Dr.saguru-ն իսկապես իսկական ուղղագրիչ է: ՁԵԶ ՕԳՆՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏՔ ԵՆ ՈՒ ՀԻՄԱ ԿԱՊԵՔ ԲԺԻՇԿ ՍԱԳՈՒՐՈՒԻՆ Էլ.փոստի միջոցով՝ drsagurusolutions@gmail.com կամ whatsapp +2349037545183  Նա ձեր խնդրի միակ պատասխանն է և ստիպում է ձեզ երջանիկ զգալ ձեր հարաբերություններում: և նաև կատարյալ է
    1 ՍԻՐՈ ՀԱՐԳԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
    2 ՀԱՂԹԵԼ ՆԱԽԿԻՆ ՀԵՏ
    3 արգանդի պտուղ
    4 ՈՒՂՂԱԳԻՐ ԱԿՑԻԱ
    5 ՈՒՂՂԱԳԻՐԱԿԱՆ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
    6 ԲԻԶՆԵՍ ՀԱՐԳԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
    7 ԼԱՎ ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՀԱՐԳԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
    8 ՎԻՃԱԽԻ ՀԱՐԳԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ և ԴԱՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾԻ ՀԱՐԳԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ

  1. ... on 16 января 2023 г. в 19:07  

Blogroll