Booking.com
Սոնյայի աջակցման կայքը՝ http://savesonya.simplesite.com/

Դիմում խնդրանք

Մեծարգո բարերարներ, խնդրանքս շատ մեծ է, խնդիրս` շատ մեծ` ավելի մեծ: Ապրիլի 18-ին հնգամյա դստրիկիս` Սոնյա Դաշտոնյանին վիրահետեցին <<Սուրբ Աստվածամայր>> բժշկական կենտրոնում: Ճակատագրի դաժան հատվածն էր, թե բժշկական սխալը, չգիտեմ, թող Աստված դատի, արդյունքում երեխայիս մոտ կլինիկական մահ է եղել, որից հետո արդեն 7 ամիս նրա առողջությունը չի վերականգնվում:
Անպատմելի են այն տանջանքները, որոնք տանում է իմ փոքրիկը: Այդքան ցավ, այդքան տառապանք, գիտակցություն չունի, չի շարժվում, լաց է լինում օրը 24 ժամ:

Աստված իմ, միթե դա չափից ավելի շատ չէ իմ փոքրիկի համար: Այս դեպքը իր նախադեպը չունի Հայաստանում, իսկ արտասահմանում վերականգնողական բուժման համար հսկայական գումարներ են պետք: Խնդրում եմ օգնեք իմ բալիկին վերադառնալ կյանք, օգնեք, գոնե չկտրվի այն բարակ թելը, որից կախված է նրա կյանքը:

Իմ վերջին հույսը Աստծո լույսն է, որ կարող է մեզ հասնել բարեգութ մարդկանց ձեռքերով:
Էջում է գտնվում էպիկրիզը 4 լեզուներով թարգմանած: ( http://www.facebook.com/SaveSonya )

Մեր հաշվեհամարն է 163058808805 (կարելի է կատարել փոխանցումներ միայն ՀՀ դրամով) Հայէկոնոմ բանկի Արաբկիրի մասնաճյուղ:


Մի վերջին հույսով և խորը հավատով`
Ջուլիա Սարոյան



This entry was posted on 08:01 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 коммент.:

Blogroll