Booking.com
Ախտորոշումը՝աջակողմյան կոքսարտրոզ,որպես հիմնական հիվանդության բարդություն և հետևանք:Երեք տարի առաջ վիրահատվել է ձախ ոտքս: Վիրահատությունը արժե 5200 դոլլար:
Բաժանմունքի վարիչ Ա.Գ Չարչյան:
Խնդրում եմ աջակցել ինձ ինչքանով որ հնարավոր է:Շատերի համար սովորական, ինձ համար երազանք դարձած քայլելու համար անհրաժեշտ է վիրահատություն՝էնդոպրոտեզավորում: Հայրս ,մայրս չեն աշխատում, ես էլ ունեմ երրորդ կարգի հաշմանդամություն: Շատ եմ խնդրում խնդրանքս անպատասխան չթողնել : Ինչքանով կարող եք օգնեք ինձ ,որպեսզի իրականացնեմ երազանքս ես էլ քայլեմ:
Իսկապես էլ չգիտեմ որտեղ կարելի է դիմել,բոլոր տեղերից միայն մերժումներ են գալիս: Նախապես շնորհակալություն..Նշեմ նաև այս վիրահատությունը պետպատվեր չի կատարվում:

Հաշվեհամար՝ 163009752888


This entry was posted on 12:08 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 коммент.:

Blogroll