Booking.com

Նյու Յորքի Իեշիվա համալսարանի՝ Ալբերտ Էնշթեյնի բժշկական քոլեջի գիտնականները եզրակացրել են, որ ավելորդ քաշից ազատվելու նպատակով սննդակարգ պահպանող մարդկանց ուղեղը «ուտում է սեփական բջիջները»։
Հետազոտության արդյունքների համաձայն՝ ուղեղի բջիջները, ինչպես և մարդու օրգանիզմի այլ հատվածներ, սկսում են «իրենք իրենց ուտել», որպեսզի սովը հաղթահարելու համար օգտագործեն էներգիայի վերջին աղբյուրը։ Այս գործընթացը կոչվում է աուտոֆագիա, ընդ որում՝ բջջի ներքին բաղադրիչները ենթարկվում են դեգրադացիայի, իսկ սովածության զգացումն ավելի է ուժեղանում։
Գիտնականների պնդմամբ՝ սովածության մասին վկայող ազդակն ուղեղին փոխանցելուց առաջ օրգանիզմը հետևում է արյան բաղադրության փոփոխություններին և միայն գլյուկոզայի, ամինաթթուների և ճարպաթթուների քանակին արձագանքելուց հետո է ուտելու անհրաժեշտության ազդակ ուղարկում։
Ինչպես հայտնում է The Telegraph–ը, սոված մկների մասնակցությամբ անցկացվող փորձերը ցույց են տվել, որ աուտոգրաֆիայի գործընթացին միջամտելու դեպքում սովի զգացումը չի ուժեղանա. կրծողների ուղեղի քիմիական փոփոխությունների արդյունքում կենդանիներն ավելի թեթև ու նիհար են դառնում։
Պրոֆեսոր Ռաջատ Սինգհի կարծիքով՝ այս հայտնագործությունը կնպաստի ավելորդ քաշից ազատվելու առավել արդյունավետ միջոց ստեղծել։ Գիտնականի խոսքերով՝ քիմիական նյութերի միջոցով բջջի համար անհրաժեշտ պայմանների ստեղծմանբ հնարավոր կլինի կարգավորել ախորժակը, ինչը մարդուն կօգնի պակաս սովի զգացում ունենալ՝ միևնույն ժամանակ պահպանելով օրգանիզմի էներգետիկ հավասարակշռությունը։            Թերթ.am


This entry was posted on 12:40 and is filed under , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 коммент.:

    lilian nikky комментирует...

    Ես Լիլիան Ն.-ն եմ: Սա իմ կյանքի շատ ուրախ օրն է այն օգնության շնորհիվ, որն ինձ ցուցաբերել է Dr.saguru-ն՝ օգնելով ինձ վերադարձնել իմ նախկին ամուսնուն իր կախարդական և սիրո կախարդանքով: Ես ամուսնացած էի 6 տարի, և դա այնքան սարսափելի էր, որովհետև ամուսինս իսկապես դավաճանում էր ինձ և փնտրում էր ամուսնալուծություն, բայց երբ ես ինտերնետում հանդիպեցի Dr.saguru-ի էլ. օգնել շտկել հարաբերությունները. և այնպես անել, որ մարդիկ երջանիկ լինեն իրենց հարաբերություններում: Ես նրան բացատրեցի իմ իրավիճակը, հետո օգնություն խնդրեցի, բայց ի զարմանս ինձ, նա ասաց ինձ, որ կօգնի ինձ իմ գործով, և ահա ես հիմա տոնում եմ, որովհետև ամուսինս ամբողջովին փոխվել է: Նա միշտ ցանկանում է լինել իմ կողքին և չի կարող որևէ բան անել առանց իմ նվերի: Ես իսկապես վայելում եմ իմ ամուսնությունը, ինչ մեծ տոն: Ես կշարունակեմ ցուցմունք տալ ինտերնետում, քանի որ Dr.saguru-ն իսկապես իսկական ուղղագրիչ է: ՁԵԶ ՕԳՆՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏՔ ԵՆ ՈՒ ՀԻՄԱ ԿԱՊԵՔ ԲԺԻՇԿ ՍԱԳՈՒՐՈՒԻՆ Էլ.փոստի միջոցով՝ drsagurusolutions@gmail.com կամ whatsapp +2349037545183  Նա ձեր խնդրի միակ պատասխանն է և ստիպում է ձեզ երջանիկ զգալ ձեր հարաբերություններում: և նաև կատարյալ է
    1 ՍԻՐՈ ՀԱՐԳԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
    2 ՀԱՂԹԵԼ ՆԱԽԿԻՆ ՀԵՏ
    3 արգանդի պտուղ
    4 ՈՒՂՂԱԳԻՐ ԱԿՑԻԱ
    5 ՈՒՂՂԱԳԻՐԱԿԱՆ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
    6 ԲԻԶՆԵՍ ՀԱՐԳԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
    7 ԼԱՎ ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՀԱՐԳԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
    8 ՎԻՃԱԽԻ ՀԱՐԳԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ և ԴԱՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾԻ ՀԱՐԳԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ

  1. ... on 16 января 2023 г. в 19:16  

Blogroll