Booking.com

Ամերիկացի գիտնականները պարզել են, որ վարսավիրները, ագարակատարերը, հանքափորները, հրշեջներն ու անտառային արդյունաբերության աշխատակցիները արյան քաղցկեղով հիվանդանալու ամենամեծ հնարավորությունն ունեն, հայտնում է Комсомольская правда–ն։
Վնասակար նյութերի՝ բենզոլի, ներկանյութերի, պեստիցիդների հետ անընդհատ շփում ունեցող մարդկանց մոտ կարող են հայտնվել միելոմային հիվանդության՝ արյան քաղցկեղի ախտանիշեր՝ ոսկորների պարբերաբար կոտրվածքներ, երիկամային անբավարարություն, անեմիա։ Օրինակ վարսավիրների մոտ հիվանդացությունների դեպքերի քանակը 4 անգամ ավելի շատ է քան սովորական մարդկանց մոտ։
Գիտնականները նաև պարզել են, որ այս նույն դիագնոզը հաճախ է հանդիպում նաև սեպտեմբերի 11–ի ահաբեկչությունների հետեվանքների վերացմանը ներգրավված ծառայությունների աշխատակիցների մոտ։


This entry was posted on 08:55 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 коммент.:

    lilian nikky комментирует...

    Ես Լիլիան Ն.-ն եմ: Սա իմ կյանքի շատ ուրախ օրն է այն օգնության շնորհիվ, որն ինձ ցուցաբերել է Dr.saguru-ն՝ օգնելով ինձ վերադարձնել իմ նախկին ամուսնուն իր կախարդական և սիրո կախարդանքով: Ես ամուսնացած էի 6 տարի, և դա այնքան սարսափելի էր, որովհետև ամուսինս իսկապես դավաճանում էր ինձ և փնտրում էր ամուսնալուծություն, բայց երբ ես ինտերնետում հանդիպեցի Dr.saguru-ի էլ. օգնել շտկել հարաբերությունները. և այնպես անել, որ մարդիկ երջանիկ լինեն իրենց հարաբերություններում: Ես նրան բացատրեցի իմ իրավիճակը, հետո օգնություն խնդրեցի, բայց ի զարմանս ինձ, նա ասաց ինձ, որ կօգնի ինձ իմ գործով, և ահա ես հիմա տոնում եմ, որովհետև ամուսինս ամբողջովին փոխվել է: Նա միշտ ցանկանում է լինել իմ կողքին և չի կարող որևէ բան անել առանց իմ նվերի: Ես իսկապես վայելում եմ իմ ամուսնությունը, ինչ մեծ տոն: Ես կշարունակեմ ցուցմունք տալ ինտերնետում, քանի որ Dr.saguru-ն իսկապես իսկական ուղղագրիչ է: ՁԵԶ ՕԳՆՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏՔ ԵՆ ՈՒ ՀԻՄԱ ԿԱՊԵՔ ԲԺԻՇԿ ՍԱԳՈՒՐՈՒԻՆ Էլ.փոստի միջոցով՝ drsagurusolutions@gmail.com կամ whatsapp +2349037545183  Նա ձեր խնդրի միակ պատասխանն է և ստիպում է ձեզ երջանիկ զգալ ձեր հարաբերություններում: և նաև կատարյալ է
    1 ՍԻՐՈ ՀԱՐԳԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
    2 ՀԱՂԹԵԼ ՆԱԽԿԻՆ ՀԵՏ
    3 արգանդի պտուղ
    4 ՈՒՂՂԱԳԻՐ ԱԿՑԻԱ
    5 ՈՒՂՂԱԳԻՐԱԿԱՆ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
    6 ԲԻԶՆԵՍ ՀԱՐԳԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
    7 ԼԱՎ ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՀԱՐԳԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
    8 ՎԻՃԱԽԻ ՀԱՐԳԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ և ԴԱՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾԻ ՀԱՐԳԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ

  1. ... on 16 января 2023 г. в 19:11  

Blogroll